World News

Veena Malik sets another record of kissing-’وینا ملک کا بوسہ لینے کا نیا ریکارڈ‘

بھارت میں قیام پذیر پاکستانی اداکارہ وینا ملک نے ایک منٹ میں اپنے ہاتھ پر ایک سو سینتیس بوسے لے کر ایک نیا ریکارڈ قائم کیا ہے۔

 

بھارت میں مقیم پاکستانی اداکارہ وینا ملک ایک بار پھر خبروں میں ہیں۔ اس بار انہوں نے منگل کو اپنی سالگرہ کے دن ایک منٹ میں اپنے ہاتھ پر ایک سو سینتیس بوسے لے کر ایک نیا ریکارڈ قائم کیا ہے۔
انہیں امید ہے کہ اس ریکارڈ کے بعد ان کا نام گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں شائع کیا جائے گا۔ اس سے قبل سلمان خان نے اپنے ہاتھ پر ایک منٹ میں ایک سو آٹھ بوسے حاصل کر کے یہ ریکارڈ بنایا تھا۔
وینا ملک نے بی بی سی اردو سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ماضی میں بہت سے ریکارڈ انجانے میں توڑے ہیں لیکن اس بار انہوں نے سوچا کہ کیوں نہ باقاعدہ یہ کام کیا جائے۔
انہوں نے بتایا کہ وہ ’دی سٹی وچ نیور سلیپس‘ نامی ایک فلم کر رہی ہیں جس میں بیس عالمی ریکارڈ توڑنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔
منگل کو ان کی سالگرہ کے موقع پر انہوں نے یہ فیصلہ کیا کہ ہاتھ پر ایک منٹ میں سب سے زیادہ بوسے لینے کا ریکارڈ توڑیں گی۔ وینا ملک نے بتایا کہ ان کا یہ تجربہ خوشگوار رہا۔
اس سوال پر کہ وہ مزید کون سے ریکارڈ توڑنے کا ارادہ رکھتی ہیں تو انہوں نے فلم کی پرائیویسی پالیسی کی خلاف ورزی نہ کرنے کو وجہ بتاتے ہوئے ان ریکارڈز کے بارے میں تبصرہ کرنے سے انکار کر دیا۔
وینا ملک نے کہا کہ ’ریکارڈ بناتے ہوئے تمام اصولوں کو مدنظر رکھا گیا تھا جو کسی بھی عالمی ریکارڈ کو بنانے یا توڑنے کے لیے درکار ہوتے ہیں اور آج جو ریکارڈ توڑنے کی ہم نے کوشش کی تھی اس میں بھی ایسا ہی تھا۔ یہ آپ کو اس کی عکس بندی دیکھ کر اندازہ ہو جائےگا۔ اب ہماری ٹیم وہ عکس بندی گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈز کو بھیجے گی جو اس کو پرکھنے کے بعد باقاعدہ سند جاری کریں گے۔‘

Most Popular

To Top